سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نذر چهل شب چهار شنبه

بیا بیمار خسته گشته از درد             که درمانگاه برتر جمکران است

به دارو خانه ئ مهدی گذر کن         دوایش لطف داور جمکران است

اهل نوشهر مازندران هستم که در حال حاضر ساکن تهران وکارمند اداره آموزش وپرورش مى باشم. سال 1374 فرزند 21 ساله ام از ناحیه پا احساس درد شدیدى کرد. دکترها مى گفتند که چیز خطرناکى نیست، بلکه نوعى احساس عضلانى است.

خرداد همان سال، دردِ پا به همه اعضایش سرایت کرد وبا سردرد شدیدى همراه شد که در نهایت منجر به فلج شدن تمام بدنش گردید.

سرانجام بعد از آزمایش ها ومعاینه هاى متعدد وسى .تى .اسکن که در بیمارستان (امام حسین (علیه السلام)) انجام شد، گفتند که داخل بدن فرزندم ضایعاتى مشاهده شده است که باید بسترى شود.

مدتى در آن جا بسترى بود، ولى باتوجه به شدّت وسرعت بیمارى با مشورت پزشکان معالج، او را به بیمارستان (شهداى تجریش) وسپس به بیمارستان (مدرّس) منتقل کردیم. بعد از انجام آزمایش هاى تخصصى اعلام کردند که او سرطان مغز واستخوان دارد وبیش تر از شش ماه زنده نخواهد ماند.

نمى دانم چرا وچطور، امّا به دلم افتاد که جگر گوشه ام را به مسجد جمکران بیاورم وآوردم وبراى شفاى او به آقا امام زمان (علیه السلام) متوسّل شدم. شانزده روز در مسجد بودیم. طى این مدّت خواب دیدم که باید فرزندم را به بیمارستان برگردانم; حتى خودش هم خواب دیده بود که امام زمان (علیه السلام) یک قرآن به او داده وفرموده بود: (آن را بخوان وختم کن!)

او را به بیمارستان برگرداندم. دکتر موسوى، فوق تخصص جراحى عمومى با آزمایش هاى مجدد تشخیص داد که غدّه اى در قسمت لگن وجود دارد که باید عمل شود. همان موقع نذر کردم که چهل هفته، شب هاى چهارشنبه به مسجد مقدّس جمکران بروم; به این امید که فرزند جوانم بهبود یابد.

عمل جراحى انجام شد، ولى با وجودى که پزشکان مى گفتند عارضه با عمل جراحى برطرف شده است، امّا فرزندم همچنان فلج باقى مانده بود!

بعد از چند روز، پزشک جراح اعلام کرد که وضعیت غدّه به گونه اى است که برایشان مثل یک معمّا شده است; غدّه به صورت توده اى فشرده درآمده بود که این مسأله از نظر آنها غیر قابل تصوّر بود. او را به قصد توسّل به امام هشتم، على بن موسى الرضا (علیه السلام) به مشهد مقدّس بردم. مدّت یک ماه که در جوار پاک آن حضرت بودیم، آمدن به مسجد مقدّس جمکران را در شب هاى چهارشنبه ترک نکردم وهر هفته از مشهد به قم مى آمدم.

بعد از مدتى به تهران برگشتیم وطبق توصیه پزشک ها شیمى درمانى را شروع کردیم که این کار هم نتیجه اى نداد، امّا با عنایتى که در خواب به فرزندم شده بود، همچنان به معجزه اى از طرف حضرت ولى عصر (علیه السلام) امیدوار بودیم وشب هاى چهارشنبه به مسجد مقدّس جمکران مى آمدم که با تمام شدن چهل هفته، نتیجه گرفتم وفرزندم شفا گرفت! در حالى که پزشکان از ادامه حیات فرزندم مأیوس شده بودند، ولى به لطف خدا وعنایت حضرت ولى عصر (علیه السلام) فرزندم بعد از گذشت چند سال در صحت وسلامت زندگى مى کند.

دکتر محسن توانانیا، پزشک دارالشفاى حضرت مهدى (علیه السلام)، درباره شفاى ط .م اظهار مى دارد:

(بیمار مورد نظر در تاریخ 14/7/1375 در سن 21 سالگى به علّت درد شدید در ناحیه لگن وپا به بیمارستانى در تهران مراجعه کرده است. بیمار سر درد پیشرونده اى هم داشت; طورى که به سختى راه مى رفت ومجبور به استفاده از عصا شده بود. در بررسى هاى انجام شده از طریق سى .تى .اسکن، توده هایى در داخل لگن مشخص شده بود که با بررسى بیش تر ثابت شد که دردهاى شدید بیمار ناشى از انتشار بدخیمى از استخوان ها در سایر قسمت هاى بدن بوده است.

بعد از انجام جراحى نتیجه به تومور بدخیم ودرگیرى استخوان ها منتهى گردید که معمولا در این موارد پیشرفت بیمارى چنان سریع است که حتى با بهترین اقداماتِ درمانى، طول عمر بیمار کوتاه خواهد بود; در حالى که در بررسى هاى به عمل آمده از بیمار مورد نظر که دو سال بعد، به وسیله سى .تى .اسکن انجام شد، هیچ اثرى از بیمارى در هیچ نقطه اى از بدن او مشاهده نشده است.

نظر کارشناسى خانم دکتر ادیبى در مصاحبه اى با امور فرهنگى مسجد مقدس جمکران:

واحد ارشاد: با توجه به تخصص حضرتعالى وبررسى هایى که روى پرونده بیمار مذکور انجام داده اید، لطفاً بفرمایید که مداواى این گونه بیمارى به صورت طبیعى چند درصد امکان دارد؟

دکتر ادیبى: این بیمارى وقتى به صورت گسترده وبه اصطلاح ما (متاستان) شده باشد ودرگیرى هاى گوناگون در نواحى مختلف ایجاد کرده باشد، انتظار مى رود که حتّى با بهترین درمان ها طول عمر بیمار خیلى کوتاه باشد، ولى در مورد ایشان شفا تحقق یافته است.

واحد ارشاد: فرمودید که درمان طبیعى این بیمار امرى غیر عادى بود، آیا مورد خاصى در پرونده ایشان ملاحظه ننمودید؟

دکتر ادیبى: همان طور که خدمتتان عرض کردم، وقتى این پرونده را مطالعه مى کردم با توجه به این که در تشخیص بیمارى هیچ تردیدى نبود وتوسط پاتولوژیست بررسى شده بود، بنابراین فکر نمى کنم هیچ تردیدى در تشخیص این بیمارى وجود داشته باشد. لذا با توجه به این که آزمایش ها نشان مى دهد مراکزى از قسمت هاى مختلف بدن بیمار باهم درگیر بوده اند، یقیناً مسأله درمانش یک پدیده طبیعى نبوده است.

نویسنده: واحد تحقیقات مسجد مقدس جمکران

تهیه وتنظیم:محسن کشاورز






تاریخ : سه شنبه 90/8/17 | 4:24 عصر | نویسنده : کانون فرهنگی هنری موعود(عج) شهرستان بوشهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.