سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانواده مرحوم احمد میرکی مشهور به (ملا حاجی ) در پی حضور گسترده در مراسم ختم آن مرحوم  با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از  مردم و مسئولین تشکر کردند.


بسم رب الحسین علیه السلام
زیباترین پرنده ما کوچ کرد و رفت او تا حضور سبز خدا کوچ کرد و رفت    
وقتی که مرگ، خانه ما را نشان گرفت چشم و چراغ خانه ما کوچ کرد و رفت   

ناگهان شمعمان خاموش شد و از خاموشی اش، قلبمان تاریک و از داغ فقدانش، پر و بالمان سوخت و تنها تسکین خاطره دردمندمان، آرزوی همجواری اش با چهارده نور پاک ولایت است که امیدمان به فضل و عنایت الهی و شفاعت اهل بیت(ع) است چرا که عزیز سفر کرده ما مداح و ذاکر سیدالشهداء(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت بود.



اکنون که هفتمین روز درگذشت پدری دلسوز و برادری مهربان را به سوک نشسته ایم، صمیمانه ترین سپاس ها و درودهای خود را نثار عزیزانی می نمائیم که از نخستین ساعات این حادثه مولمه تا مراسم تشییع و به خاک سپاری و مراسم ختم مرحوم مغفور ملاحاجی با این خانواده داغدار تشریک مساعی نموده و با ابراز همدردی و ارادت خود ما را قرین منت خود نمودند؛


از امام جمعه محترم و معزز شهر عاشوراییان، ستاد نماز جمعه شهر چغادک، روحانیت معظم، سادات جلیل القدر، مهاجرین عزیز، قاریان و مداحان ارجمند، شهردار محترم و شورای اسلامی شهر، فرماندهی محترم و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج رمضان و پایگاه های مقاومت تابعه، فرماندهی و پرسنل زحمت کش کلانتری شهر، هیأت امناء و نمازگزاران عزیز مسجد حضرت زهرا(س) ، هیأت بسیجیان فاطمی شهر چغادک (پایگاه تاسوعا)، هیأت عشاق المهدی(عج) و دیگر هیأت های مذهبی شهر، هیأت امنای مسجد و اهالی محترم روستای زایر ابراهیمی و دیگر روستاها و شهرهای اطراف، و از همه عزیزانی که با ارسال پیام تسلیت و همچنین شرکت در مجالس ختم آن زنده یاد، با ما ابراز همدردی نموده اند به ویژه اهالی شریف و قدرشناس شهر چغادک.


زبان و بیانمان قاصر است که از آن همه لطف و محبت شما عزیزان تشکر نماییم. امید است که در مجالس سرور و شادمانی شما عزیزان جبران نماییم.

اجرتان با امام حسین(ع) باد انشاءالله.



از طرف خانواده مرحوم ملا حاجی و فامیل های وابسته

منبع : چغادک نیوز


 

 






تاریخ : دوشنبه 92/11/7 | 7:54 صبح | نویسنده : غلامحسین قایدی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.