سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازدید بسیجیان و مسئولین از 8 خانواده شهید در چغادک
 
 
 

 

غلامحسین قائدی : از آغاز هفته دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج رمضان با حضور مسئولین از 8 خانواده شهید در شهر چغادک بازدید و سرکشی به عمل آمده است.

معاون اجرایی پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا در گفتگو با خبرنگار ما گفت : پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا در هفته دفاع مقدس با هماهنگی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج رمضان وناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرستان بوشهر نسبت به برنامه ریزی سرکشی از خانواده های معظم شهداء اقدام نمود و از 8 خانواده شهید درچغادک بازدید وسرکشی بعمل آورده است .

 



غلامحسین قائدی افزود : این بازدیدها در سی شهریورماه مصادف با اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان ، امام جمعه شهر چغادک ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر وسرپرست شهرداری چغادک ، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر وفرماندهی کلانتری شهرچغادک صورت گرفته است.



وی با اشاره به حضور وحدت آفرین و بسیار عالی مسئولین گفت : خانواده شهداء در حضور مسئولین به بیان خاطراتی از شهیدان خود پرداختند که بسیار مورد توجه مسئولین قرار گرفته است و در پایان نیز لوح سپاس همراه با هدایایی ازطرف حوزه مقاومت بسیج رمضان به این خانواده شهیدان تقدیم شده است.



قائدی در پایان اذعان کرد : از امام جمعه وشورای اسلامی وشهرداری که دراین بازدید ها وقت گذاشتند و با ما همکاری نمودند و از حضور فرماندهی ناحیه مقاومت مالک اشتر بوشهر و فرماندهی محترم کلانتری شهر چغادک که در سرکشی از خانواده شهیدان سبیعی و معرفاوی ما را همراهی نمودند تقدیر و تشکر بعمل می آید .






تاریخ : دوشنبه 92/7/29 | 3:7 عصر | نویسنده : غلامحسین قایدی | نظرات ()

دختر بچه با مادرش یک به یک مغازه ها را به قصد رفتن به پارک پشت سر می گذاشتند. دختر بچه به برخی خوراک ی ها و اسباب بازی های مغازه ها اشاره میکرد و به مادر می گفت: مامان جون، اینو برام میخری ؟ مامان جون، اون یکی چی اون یکی را برام میخری ؟ مامانش هم هر طوری بود بچه را راضی میکرد.
هنگام گذشتن از چاله کوچکی که در عرض خیابان بود، دختر بچه با زانو بر زمین خورد و زد زیر گریه، مادر با عشق و از ته دل به بچه گفت: عزیزم، یا علی (ع)، یا علی (ع) کن زندگی ام. بچه بدون کمک مادر با گفتن یا علی (ع) از جا بلند شد و با دستهای کوچولوش سر زانوهاش را پاک کرد و گفت: مامان جون، من که دردم نگرفت، ببین ایناها خوبه خوبم.
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.

کمی جلوتر به یه آبسرد کن رسیدند و مامان کاسه ایی آب به دست بچه داد و گفت: عزیزم بسم الله کن و بخور. بعد از چند دفعه آب خوردن بالاخره آب کاسه تمام شد و کاسه را داد به مامانش و گفت یا حسین (ع)، مامان جون دستت درد نکنه.
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.
... در ادامه ی راه، دختر بچه صحنه هایی می دید که برایش خیلی عجیب بود و در مورد آنها سوالهایی از مادرش می پرسید. سوالهای دختر بچه به قدری سخت بودند که مادر جوابهایی برای آنها نداشت ؟! دختر بچه سوال اولش را اینگونه پرسید :

• مامان جون، مامان خوبم این کلاه گیس ها که بعضی از این دخترها بر سر دارند چقدر شبیه به کلاه گیس های عروسک های منه ؟!
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.
? بد حجابی و بی حجابی برخی افراد در جامعه
? عادی شدن نگاه به بدن و موی نا محرم در برخی افراد
? رواج بی غیرتی برخی مردان
? کوتاهی برخی مسئولین
? فراموش شدن امر به معروف و نهی از منکر


• سوال دوم: مامان جون، مگه نباید قبل از آب خوردن بگیم: بسم الله و بعدشم که تموم شد بگیم: یا حسین (ع). پس چرا این آقاهه بعد از خوردن آب گفت: آخیش ؟!
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.
? دقیقا آن چیزیست که به زودی مطلبی برای آن در وبم قرار خواهم داد - یک پیش زمینه کوچک: در تلوزیون و در اکثر فیلمها و سریالها که دقت کنیم کمتر (خیلی خیلی کم) شاهد هستیم که قبل از آب خوردن بسم الله و بعدش یا حسین (ع) بگویند، دست برخی بخاطر این همه فرهنگ سازی درد نکند، جامعه را هم که خودمان شاهد هستیم، چگونه است.

• و بعد پرسید: مامانی مگه خودت بهم نگفتی که خدا جون گفتند خیلی دوست دارند ما نماز بخونیم، پس چرا الان که دارند اذان میگند، همه هنوز نمیدونند کجا برند و چیکار کنند؟! مگه خدا را دوست ندارند ؟! (و بدو بدو به سمت مسجد نزدیک بازار رفتند)
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.

? اول نماز، اول نماز ، اول نماز. چون فردا روز رحلت عالم ربانی، حاج شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی ست این مطلب ویژه را بیادگار عرض میکنم: اگر آدمی یک اربعین به ریاضت پردازد، اما یک نماز صبح از او قضا شود، نتیجه آن اربعین، «هَبَاء مَّنثُورًا» خواهد شد. (اشاره به آیه 23 سوره فرقان و به معنای پراکنده‌شدن ذرات غبار در هوا)

• مامان جون، چرا مامان این دخترها که تو خیابونن، براشون چادر ندوختند ؟! یعنی اینا همشون مامان ندارند، که بی چادر موندند ؟!!
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.

? اگر بگویم صد در صد با مانتو مخالف هستم، قطعا حرف ها و نقد هایی زیادی خواهم شنید، پس حداقل می گویم که چادر را بیشتر می پسندم و آنرا برترین حجاب می دانم و بی چادر بودن را حتی نمی توانم تصور کنم.

• مامانی مگه خودت نگفته بودی من که بدنیا نیومده بودم (زمان حامله بودن)، همه ش قرآن گوش میدادی، پس چرا اون خانومه که تو ماشین نشسته، همونی که بچه تو شکمش داره، داره آهنگ بد گوش میکنه ؟! ( وای مامان چقدر صداش بلنده، گوشم درد گرفت، زود بیا بریم از اینجا)
... و امام
زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.

? یک نکته ظریف، تهاجم فرهنگی یعنی: بکار گرفتن ابزارهای مختلف در جهت اهداف از پیش تعیین شده. به نحوی که تهیه ی آن ابزار راحت، استفاده از آنها بسیار راحت، و در نهایت درصد تخریب آنها بسیار بالا. ماشینی که به زوری در اون یک رادیو داشتیم و فقط رادیو قرآن را و یک اخبار را میگرفت. حالا تهاجم فرهنگی هم از ابزار فدک ماشین استفاده بهینه کرده و از صد در صد، نود و نه درصد از مردم فقط باهاش موسیقی (آنچنانی) گوش میدهند. در صورتی که هم میشه با آن قرآن گوش داد، قرآن حفظ کرد، مکالمه و زبان انگلیسی و ... تمرین کرد، سخنرانی هایی که در روز زمانی برای گوش دادن بهشون را نداریم در مسیر بهشون گوش بدیم و ... .

• مامان جون چرا این عروس ها که تو خیابونن، راه خونشون را نمی دونند، چرا گم شدند و نمی دونند چیکار کنند ؟! یعنی شوهرشون چی شده ؟!
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.

? باز هم مسئله بی حجابی و بد حجابی برخی ها و ...

• مامان همین یکی را میگم و دیگه تمام: چرا وقتی راننده تاکسی عصبانی شد، تو زود در گوش منو گرفتی، من که گوشم درد نمیکرد ؟!
... و امام زمان (عج) از حال آنها با خبر بود.
? غیبت ها، ناسزاها، تهمت ها و ...

 

 

کد گوشه نما

 


نکته :
در همه حال امام زمان (عج) شاهد و ناظر اعمال و رفتار تک تک ماست و نامه اعمال ما بر طبق روایات محکم و معتبر خدمت ایشان میرسد.
... به خودم می گویم: تا وقت هست و دیر نشده یه دودو تا چهارتایی بکنیم.
خداوندا!، چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

شاید این جمعه بیاید ، شاید ...





تاریخ : دوشنبه 92/7/29 | 10:50 صبح | نویسنده : غلامحسین قایدی | نظرات ()

قسمتی از نیایش شبانه بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)

اَللَّهُمَّ بِعِلْمِکَ الْغَیْبِ وَقُدْرَتِکَ عَلَی الْخَلْقِ، اَحْیِنی ما عَلِمْتَ الْحَیاةَ خَیْراً لی، وَ تَوَفَّنی اِذا کانَتِ الْوَفاةُ خَیْراً لی.

پروردگارا! بحقّ آنکه غیبها را می دانی، و بر تمامی موجودات قادر و توانائی، مرا زنده بدار تا آن هنگام که می دانی زندگی برایم نیکوست، و بمیران تا آن زمان که خیر و نیکی ام را در مرگم می دانی.

شاید این جمعه بیاید ، شاید ...





تاریخ : دوشنبه 92/7/29 | 10:37 صبح | نویسنده : غلامحسین قایدی | نظرات ()

تصاویر برگزاری دعای ندبه مورخه 26/7/92 درجوار شهدای گمنام شهر چغادک با مداحی حضرت حجت الاسلام والمسلمین میرزائی

 






تاریخ : یکشنبه 92/7/28 | 1:6 عصر | نویسنده : غلامحسین قایدی | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.