سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به گزارش چغادک صالحین:مهندس محمد میرزایی کارشناس مسایل سیاسی و مذهبی در مراسم یادبود یمن در خون که در زینبیه مسجد حضرت زهرا(س) به همت هیات بسیجیان فاطمی برگزار شد، سخنانی در تبیین نقش حوادث یمن در  منطقه و جهان اسلام ارائه کردند.



میرزایی عنوان کردند:هر چه مردم یمن در این انقلاب مظلوم‌تر واقع می‌شوند، حقانیت‌شان بیشتر برای مردم خودشان و مؤمنان منطقه و مردم جهان به اثبات می‌رسد و یقیناً بیشتر قدرت خواهند گرفت.



دشمنان ما خیلی می‌خواستند که این انقلاب آغاز نشود و اگر آغاز شد لااقل پا نگیرد و اگر پا گرفت بتوانند انقلاب یمن را در نطفه خفه کنند تا شکل نگیرد.



محمد میرزایی گفت :انصارالله به این خاطر به طرف عربستان موشک پرتاب نمیکرد، چون نمیخواست این تلقی ایجاد شود که جنگی با عربستان وجود دارد. که اگر افرادی به طرف مکه و مدینه موشک پرتاب کنند به گردن انصارالله انداخته شود.



وی ابراز داشت :حتی در یک برهه ای از زمان 85 عربستانی توسط یمنی ها به اسارت گرفته شدند. 15نفر از مقامات امنیتی بهتر عرض کنیم جاسوس های عربستان که آمده بودند از بندر الحدیده موشک به سمت کشتی نجات ایران پرتاب کنند. و آن را به یمن منتصب کنند و بگویند موشک ها از طرف یمنی ها پرتاب شده ما دخالتی نداشتیم. که خوشبختانه دستگیر شدند.



این کارشناسی سیاسی ادامه داد:انصارالله در فضای سایبری، هم توانست سایت وزارت امور خارجه عربستان را هک کند و اطلاعات زیادی را بدست اورد. که یک شکست مفتضحانه در عرصه فضای سایبری برای آنها تلقی میشد.



ولی عربستان با بمب های فسفری که پوست وبدن را میسوزاند مردم بی دفاع و مظلوم یمن که عمدتا زنان و کودکان هستند را مورد اصابت قرار میدهد.



مقام معظم رهبری در این مورد فرمودند: که این جنایت سعودی ها گریبان خودشان را در منطقه خواهد گرفت .که انشاالله قطعا چنین خواهد شد.



مهندس میرزایی خاطر نشان کرد: خود پیامبر به ما یاد داد که هر جا فریادی بلند شود "یا للمسلمین"ای مسلمانان به داد ما برسید. وکسی که آن صدا را اجابت نکند اصلا مسلمان نیست.کار هم ندارد آن حنجره ای که صدا میدهد،شیعه یا سنی و یا مسیحی باشد.



 مگر مولا علی (ع) خطاب به امام حسن(ع) وامام حسین(ع) نفرمودند: کُونا لِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا.(دشمن ظالم وکمک خواه ویاور مظلوم باشید.)





 






تاریخ : شنبه 94/3/16 | 11:43 صبح | نویسنده : کانون فرهنگی هنری موعود(عج) شهرستان بوشهر | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.